Lietuvoje dėl koronaviruso paskelbus ekstremalią situaciją ir karantiną, buvo perorganizuotas pagalbos į namus paslaugos teikimas. Viso karantino metu, pagalbos į namus paslauga yra teikiama užtikrinant gyvybiškai svarbius asmens poreikius: maisto nupirkimas/pristatymas, medikamentų pirkimas/pristatymas, malkų atnešimas, pečiaus pakūrimas, vandens atnešimas. Teikiamų paslaugų sudėtis, dažnumas ir trukmė priklauso nuo paslaugos gavėjo būklės.
Karantino metu, pagalbos į namus paslaugas teikia 28 darbuotojos. Paslaugomis naudojasi 118 paslaugos gavėjų, dar su 32 paslaugos gavėjais, darbuotojos palaiko nuotolinį kontaktą – bendrauja ir konsultuoja telefonu.
Socialinio darbuotojo padėjėjos, lankydamos paslaugos gavėjus, laikosi nustatytos tvarkos ir dėvi visas privalomas asmens apsaugos priemones. Bendru su paslaugos gavėjais sutarimu, atneštą maistą ir vaistus palieka prie durų. Socialinio darbo organizatorės Linos Grigės teigimu, paslaugų gavėjai yra išsiilgę bendravimo ne telefonu, todėl socialinio darbuotojo padėjėjos ir paslaugų gavėjai ieško ir randa būdų, kaip bendrauti: vieni kalbasi išlaikydami atstumą atviroje erdvėje, kiti per pravirą langą.