
Kas yra Kauno rajono socialinių paslaugų centras?

Kauno rajono socialinių paslaugų centrą šiame
tekste vadinsime Centru.
Centras yra savivaldybės įstaiga.
Savivaldybė yra miesto valdžia.

Įstaiga teikia socialines paslaugas.
Socialinės paslaugos reikalingos žmonėms,
kurie turi socialinių problemų.
Socialinės problemos gali atsirasti
dėl seno amžiaus ar negalios.
Problemų gali kilti ir tada, kai žmogus nemoka kažko daryti.
Pavyzdžiui, dėl tokių problemų žmogus negali pasirūpinti savimi arba kitais.
Iš ko sudarytas Centras?

Centras sudarytas iš kelių dalių.
Centro dalis šiame tekste vadinsime Skyriais.
Skyrius – tai Centro dalis, kuri turi savo darbą.
Kiekvienas Skyrius turi savo pavadinimą
ir padeda įvairiems žmonėms.

Skyrių darbuotojai dirba skirtingose vietose.
Pavyzdžiui, dienos socialinės globos asmens namuose skyrius.
Šio skyriaus darbuotojai rūpinasi,
kad žmonės su negalia dienos metu
gautų įvairias paslaugas namuose.
Pavyzdžiui, pavalgytų.

Centras yra:
- Kaune, Ežero gatvėje 23,
- Domeikavoje, Neries gatvėje 16,
- Garliavoje, Vytauto gatvėje 68.
Centro darbuotojai taip pat dirba Kauno rajono seniūnijose.
Kokios pagalbos galiu gauti Kaune, Ežero gatvėje 23?

Kaune, Ežero g. 23, yra 3 Skyriai.
Skyrių pavadinimai:
1. Socialinės priežiūros skyrius.
Galite šio skyriaus prašyti pagalbos, kai:
- reikia padėti namuose,
- norite važiuoti pas gydytoją,
- reikia pagalbos, kai prausiatės,
- reikia pagalbos, kai sportuojate
- Jums reikia pagalbinės priemonės.

Pagalbinė priemonė tai yra daiktas,
kuris padeda žmogui atlikti kasdienius darbus,
kai jam sunku tai padaryti pačiam.
Pavyzdžiui,
- vaikštynė padeda eiti,
- dušo kėdutė padeda prausiantis.

2. Socialinės globos namuose skyrius.
Galite šio skyriaus prašyti pagalbos,
jeigu jūsų šeimos narys sunkiai serga.

3. Dienos socialinės globos centras.
Galite šio skyriaus prašyti pagalbos,
jei turite vaiką su negalia nuo 7 iki 18 metų.
Vaikas su negalia yra vaikas, kuris turi sunkumų dėl sveikatos arba negali padaryti kai kurių dalykų pats.
Pavyzdžiui, vaikas, kuris negali vaikščioti.
Kokios pagalbos galiu gauti Domeikavoje, Neries g. 16?

Domeikavoje, Neries gatvėje 16 yra Šeimos gerovės skyrius.
Gerovė reiškia, kad žmonės gyvena saugiai, gerai ir laimingai.

Skyriaus darbuotojai padeda šeimai, kai šeimai yra sunku.
Skyriaus darbuotojai duoda pagalbą tėvams ir vaikams,
kad jų gyvenimas būtų geresnis ir laimingesnis.
Skyrius turi Vaikų dienos centrą.
Vaikai į dienos centrą gali ateiti po pamokų.
Dienos centre galima padaryti namų darbus.
Kokios pagalbos galiu gauti Garliavoje, Vytauto gatvėje 68?

Garliavoje, Vytauto gatvėje 68 yra moterų Krizių centras.
Krizių centras padeda moterims, kurios turi sunkumų.
Pavyzdžiui, moterims, kurios neturi kur gyventi.
Centre moterys gali gauti pagalbą ir saugiai gyventi.
Kokios pagalbos galiu gauti iš Centro darbuotojo seniūnijose?

Kauno rajoną sudaro 25 seniūnijos.
Seniūnijoje dirba:
• Seniūnas,
• Specialistai,
• Centro darbuotojai.

Centro darbuotojai padeda Kauno rajono gyventojams gauti reikalingą pagalbą.
Centro darbuotojai taip pat padeda spręsti įvairias problemas.
Pavyzdžiui, Centro darbuotojai padeda žmonėms, kai reikia pagalbos:
• Susikalbėti,
• Susitarti,
• Susisiekti su kitomis pagalbos vietomis.
Kur kreiptis, jeigu turiu klausimų?

• Galite skambinti telefonu +370 37 328 195.
• Galite rašyti laišką elektroniniu paštu.
• Elektroninio pašto adresas centras@kaunorspc.lt
Kada Centras dirba?

• pirmadienį,
• antradienį,
• trečiadienį,
• ketvirtadienį
• penktadienį
nuo 8 iki 17 valandos
nuo 8 iki 15 valandos 45 minučių
Pietų pertrauka kiekvieną dieną nuo 12 valandos iki 12 valandos 45 minučių.
Tekstą lengvai suprantama kalba parengė Dovilė Martinonė
Tekstą vertino Ernesta Protasova
Teksto vertinimą koordinavo Viktorija Pilibaitienė
Iliustracijų šaltiniai:
• https://www.freepik.com/
• © European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe. More information at www.inclusion-europe.eu/easy-to-read
Paskutinį kartą atnaujinta 2025-12-09 20:15:57
