Krizių centro veikla

Jūs įgaunate jėgų, drąsos ir pasitikėjimo kiekvieną kartą, kai sustojate pažvelgti baimei į akis. Darykite tai, ko, jūsų nuomone, jūs negalite.

 

Eleonora Ruzvelt

 

Krizių centras

Kauno rajono socialinių paslaugų centro skyrius Krizių centras yra saugi vieta, kur laukia komanda, gebanti suprasti, išklausyti  ir padėti. Kiekvienas turi teisę žinoti, kad visada yra net kelios išeitys iš sudėtingos situacijos ir kokia pagalba yra galima. Krizių centre siūlome išeitį, kuria pasinaudojęs, žmogus ras daugiau laiko suvokti save, įvertinti situaciją iš šono, atkurti savivertę, įgauti naujų gyvenimo įgūdžių bei gebėjimų savarankiškai gyventi.

Krizių centras veikia 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę. Krizių centro komandą sudaro: psichologas, socialinis darbuotojas ir individualios priežiūros darbuotojai.

Krizių centre galima:

  • Konsultuotis su socialiniu darbuotoju ir/ar psichologu;
  • Dalyvauti šeimos stiprinimo programoje;
  • Atrasti bendrystę besilaukiančių mamų grupėje;
  • Prisijungti į savipagalbos grupę tėvams, kurie vieni augina vaikus;
  • Nebijoti klausti grupėje, skirtoje paaugliams ir jų tėvams;
  • Rasti saugią laikiną gyvenamąją vietą (tik moterims, moterims su vaikais).

Kriziu centras Garliavoje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Krizių centro teikiamas paslaugas gali gauti asmenys,  deklaravę gyvenamąją vietą ar įtraukti į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą Kauno rajono savivaldybėje, ar  nedeklaravę gyvenamosios vietos ir neįtraukti į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą, tačiau faktiškai gyvenantys Kauno rajono savivaldybėje.

 

Kaip padėti pačiam sau, kuomet atrodo niekas nebegali  padėti

Pagalbos prašymas – tai didelės drąsos reikalaujantis sprendimas, kuriam reikalingas pasitikėjimas savimi ir aplinka. Reikia drąsos pripažinti problemą, tapti atviru ir pažeidžiamu. Prašydami pagalbos, mes įrodome, jog noras išspręsti problemą yra kur kas stipresnis nei įvairūs nuogąstavimai, kaip „ką pasakys kiti?“

Niekas nėra apsaugotas nuo įvairių gyvenimo sukrėtimų, tad kaip padėti sau, kuomet sunkumai tampa nebepakeliami. Svarbiausi dalykai yra:

  • saugumo užtikrinimas – užtikrinti savo ir aplinkinių saugumą. Dažnai ištikus krizei tampa niekas nebesvarbu, nei savo, nei kitų gyvybė;
  • žvilgsnis į save iš šalies – pabandyti pažvelgti į situaciją kito žmogaus akimis – o ką darytų mano draugė toje situacijoje?
  • patikrinti savo minčių teisingumą – kiek mano mintys šioje situacijoje yra teisingos? Tai galėtų padėti užrašymas konkrečių faktų „Už“ ir „prieš“;
  • kaip suvaldyti kilusį nerimą? – užrašyti ant popieriaus tai, kas blogiausia gali nutikti. Atsakyti, kaip toliau gyvensis? Kaip reikėtų sutvarkyti šią situaciją?  Užrašytos ant popieriaus mintys pasidaro nebe tokios gąsdinančios;
  • ieškoti problemų sprendimo būdų – išsiaiškiname, kokia yra  problema, sukonkretiname ją ir sudarome planą kaip ją išspręsime.

Labai svarbu suprasti, kad išeitis iš sudėtingos situacijos visada yra.

 

Jei jaučiate emocinę įtampą, vienišumą, patiriate smurtą kreipkitės:

 

– Emocinės paramos linija tel. 1809

– Vilties linija tel. 116 123

– Pagalbos moterims linija tel. +370 800 66366

– Jaunimo linija tel. +370 800 28888

– Vaikų linija tel. 116 111

– Sidabrinė linija tel. +370 800 80020

– Tėvų linija tel. +370 800 90012

– Krizinio nėštumo centras tel. +370 603 57912

 

 


Darbo Laikas

I-VII 0.00-24.00

El. paštas

krzcentras@kaunorspc.lt

Telefonas

+370 37 551241

Paskutinį kartą atnaujinta 2024-04-08 15:33:03

Skip to content